North American Nickel forløb af ordinær generalforsamling

June 26, 2015

VANCOUVER, BRITISH COLUMBIA--(Marketwired – 26. juni, 2015) - North American Nickel Inc. (TSX VENTURE:NAN)(OTCBB:WSCRF)(CUSIP:65704T 108) (“Selskabet”) rapporterer hermed om forløbet af aktionærenes ordinære generalforsamling (”Mødet") afholdt den 25. juni 2015.

Aktionærerne ratificerede og godkendte antallet af bestyrelsesmedlemmer til 8 og Mark Fedikow, Doug Ford, Jim Clucas, Edward Ford, Gilbert Clark, Keith Morrison, John Sabine and John Roozendaal blev genvalgt som bestyrelsesmedlemmer for Selskabet for det kommende år.  Dale Matheson Carr-Hilton LaBonte LLP blev genudpeget som revisorer og aktionærerne godkendte både Selskabets Aktie Options Plan og Aktietildelingsplanen som beskrevet i “Management Information Circular” dateret 21. maj 2015.

Om North American Nickel
North American Nickel er et mineralefterforskningsselskab med 100% ejede eneretsprojekter i Maniitsoq, Grønland og Sudbury, Ontario.

Maniitsoq-projektet i Grønland er en nikkelregion der omfatter en 2.954 km2, der dækker en lang række højlødige nikkel-kobber sulfid-mineraliseringer associeret med norit og andre mafisk-ultramafiske intrusiver i det Grønlandske Norit Bælte (GNB). Det >75 kilometer lange bælte er beliggende langs den sydvestlige kyst af Grønland, som er isfri året rundt.

Post Creek/Halcyon områderne er strategisk beliggende ved siden af KGHM International´s historiske Podolsky kobber-nikkel-platingruppe mine. Forekomstsområdet ligger i forlængelsen af Whistle Offset Dyke strukturen. Sådanne geologiske strukturer huser signifikante Ni-Cu-PGM forekomster og producerende miner i Sudbury området.

Udmeldinger om Selskabets fremtidige forventninger, og alle andre udmeldinger i denne pressemeddelelse bortset fra historiske fakta er "fremadrettede udmeldinger" som defineret i paragraf 27A i Securities Act af 1933, paragraf 21E i Securities Exchange Act af 1934, og som dette begreb defineret i private søgsmål Reform Act af 1995. Selskabet har til hensigt, at sådanne fremadrettede udsagn er underlagt de Safe-Harbour principper som er et resultat deraf. Da disse udmeldinger omfatter risici og usikkerheder, og således kan ændres til enhver tid, kan Selskabets faktiske resultater afvige væsentligt fra de forventede resultater.

PÅ VEGNE AF BESTYRELSEN
Mark Fedikow præsident
North American Nickel Inc.

Hverken TSX Venture Exchange eller dennes serviceudbydere (som defineret i børsens vedtægter), kan drages til ansvar for berettigelsen eller nøjagtigheden af denne meddelelse.

Kontaktoplysninger:
North American Nickel Inc.
Jaclyn Ruptash
604-986-2020 eller gratis: 1-866-816-0118

604.770.4334 1.866.816.0118
C/o Bennett Jones LLP Attn: Sander Grieve 3400 - One First Canadian Place, P.O. Box 130,